Holcim Polska wprowadza system e-WZ, który usprawni obsługę dostaw cementu luzem i ograniczy wykorzystanie dokumentacji papierowej. Nowe rozwiązanie pozwala klientom szybciej otrzymywać dokumentację dostaw oraz wspiera działania na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Nowoczesne i przyjazne środowisku rozwiązanie
W ramach wdrożenia dokument WZ będzie przesyłany w formie elektronicznej bezpośrednio na wskazany adres e-mail Klienta. Ograniczenie wykorzystania papieru to kolejny krok w kierunku zmniejszenia naszego śladu węglowego oraz budowania bardziej zrównoważonych procesów operacyjnych.
W przypadku dostaw realizowanych przez Holcim (DDP) potwierdzenie przyjęcia towaru będzie odbywać się poprzez podanie 6-cyfrowego kodu PoD kierowcy Holcim. W modelu odbioru własnego (EXW) kierowca będzie zobowiązany do podania 8-cyfrowego Numeru Zlecenia oraz 2-cyfrowego kodu PIN. Informacje te przekazywane są podczas składania zamówienia.
Dzięki aplikacji MyTruck GO dokument e-WZ generowany jest automatycznie, co znacząco przyspiesza proces potwierdzania dostaw oraz zarządzania dokumentacją, a także pozwala ograniczyć emisję związaną z produkcją, transportem i przechowywaniem papierowych dokumentów.
– Wprowadzając system e-WZ, odpowiadamy na oczekiwania naszych klientów dotyczące sprawniejszej obsługi dostaw oraz ograniczenia formalności. Nowe rozwiązanie nie tylko upraszcza procesy logistyczne, ale także wpisuje się w nasze zobowiązanie do działania w sposób bardziej zrównoważony – podkreśla Krzysztof Frączek, Dyrektor ds. Handlowych i Łańcucha Dostaw Holcim Polska.
Główne korzyści dla klientów
Nowy system e-WZ zapewnia klientom szereg istotnych usprawnień. Przede wszystkim umożliwia szybki i wygodny dostęp do dokumentów WZ, eliminując konieczność oczekiwania na papierową wersję oraz upraszczając procesy administracyjne związane z potwierdzaniem dostaw. Wdrożenie rozwiązań elektronicznych pozwala również znacząco ograniczyć zużycie papieru, co stanowi istotny wkład w realizację celów zrównoważonego rozwoju. Kolejną korzyścią jest łatwiejsze zarządzanie dokumentacją dostaw i odbiorów, co ułatwia organizację pracy oraz archiwizację danych w przedsiębiorstwach klientów. System e-WZ wspiera także dalszą automatyzację procesów logistycznych, przyczyniając się do zwiększenia efektywności obsługi zamówień i poprawy jakości współpracy na każdym etapie realizacji dostawy.
Przejście na elektroniczne dokumenty
W okresie przejściowym dostawy będą dokumentowane zarówno w formie papierowej, jak i elektronicznej. Docelowo Holcim Polska planuje całkowite przejście na dokumentację elektroniczną, co pozwoli uprościć procedury archiwizacji oraz zwiększyć efektywność operacyjną.
Wprowadzenie systemu e-WZ to kolejny krok w budowie nowoczesnego, zrównoważonego łańcucha dostaw, odpowiadającego na potrzeby klientów oraz wyzwania współczesnego rynku.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.